Cine dorește să retrăiască lumea basmului și să se bucure pentru scurt timp de reprezentările ei fabuloase, trebuie să meargă la Opera Comică pentru Copii, pentru a-și întâlni copilăria. Toți suntem, în cele din urmă, niște copii mari și avem nevoie de inocență, puritate și mai ales, să retrăim visul frumos al basmului, pentru că […]
Cine dorește să retrăiască lumea basmului și să se bucure pentru scurt timp de reprezentările ei fabuloase, trebuie să meargă la Opera Comică pentru Copii, pentru a-și întâlni copilăria. Toți suntem, în cele din urmă, niște copii mari și avem nevoie de inocență, puritate și mai ales, să retrăim visul frumos al basmului, pentru că teatrul din Giulești nu este un loc destinat doar celor mici, ci tuturor care doresc să se bucure alături de ei, participând afectiv la poveștile de pe scenă.
De câte ori merg acolo, și mărturisesc că o fac deseori, îmi încarc sufletul cu voioșie și optimism, care îmi dau o stare bună și, de ce să n-o spunem, mă vindecă de orice depresie.
Frumoasa poveste a lui Charles Perrault – Cenușăreasa – care ne-a încântat anii copilăriei, a prins viață într-un balet de o oră, scris și regizat coregrafic de prim balerina Corina Dumitrescu, cunoscută pentru superbele sale apariții scenice de la Opera Națională Română București. Ea ne-a oferit multe momente de emoție în prodigioasa sa carieră, dar în acest moment își atestă o nouă componentă a traseului său artistic, cea de coregraf. Am mai văzut două producții ale sale despre care am mai scris, ce mi-au întărit convingerea că este nu numai o artistă pe scenă, ci și un coregraf dotat, cu idei ingenioase, cu imagini metaforice în plan regizoral. Cenușăreasa îi oferă fără îndoială, șansa de a-și pune în valoare talentul și profesionalismul de care dă dovadă, oferindu-ne un spectacol frumos, poetic, atractiv pentru copii prin modul în care a înțeles să restrângă povestea la cele mai importante secvențe coregrafice ale ei făcând-o, astfel atractivă. Într-un decor inspirat din lumea poveștilor, imaginat de talentata scenografă Viorica Petrovici, se derulează istoria frumoasei Cenușărese care-și va descoperi, prin ajutorul magic al Zânei, partenerul de viață, pe prințul din acel ținut de poveste. Toate elementele basmului sunt prezente în scenariul coregrafic al Corinei Dumitrescu: șoriceii care o ajută pe Cenușăreasa, amintindu-i de ora fatidică 12 noaptea când trebuia să se reîntoarcă de la balul prințului, zâna binefăcătoare care-i oferă fetei o nouă rochie și înfățișare pentru a putea pătrunde la palat și a participa la bal.
Din punct de vedere al scriiturii coregrafice, Corina Dumitrescu reușește să ofere dansuri sugestive, unele căpătând conotații comice, într-o diversitate de procedee coregrafice (dansul celor două surori vitrege sau al mamei).
Coregraful folosește suportul muzical, apelând la partituri cunoscute din Johann Strauss și Dmitri Șostakovici (ilustrația muzicală revenind regretatului profesionist de marcă Alexandru Istrate) pentru a-și construi o coregrafie ingenioasă, bogată în efecte comice sau lirice, care îi cucerește pe micii spectatori.
Spectacolul este realizat de o echipă tânără de interpreți care a rezonat la intențiile regizorului. Cei doi protagoniști au fost Andreea Vălean, în Cenușăreasa și Andrei Ardeleanu, în Prințul pe care i-am mai văzut și în alte spectacole. Ei formează un cuplu omogen, echilibrat, care se subsumează cu talent întotdeauna cerințelor partiturii coregrafice.
Duetele lirice sunt bine sincronizate și exprimate artistic. Au o puritate a dansului și un mod sincer de a trăi mișcarea, ceea ce face să fie credibili.
Cele două surori vitrege: Sabina Chirilă, Oana Vâlceanu și Mihai Pricope (mama în travesti) au demonstrat că pot fi și actori, buni interpreți ai unor personaje comice suculente. Ca de obicei, Andreea Soare, ca Zână, s-a impus prin statura impecabilă și distinsă în scenă, a avut noblețea și farmecul care i-au conferit dimensiunea magică, benefică, specifică personajului.
În alte roluri: Daniel Manea (profesorul de dans), Dragoș Andruță (ministrul) și cei doi șoricei: Mircea Ioniță și Ionuț Picincu, s-au integrat admirabil în poveste, în realizarea unui spectacol poetic, atractiv pentru copii.
La buna desfășurare a baletului a contribuit, ca maestru de balet, și Cătălin Caracaș, un nume deja foarte cunoscut în colectivul Operei Comice pentru Copii.
Cenușăreasa, celebrul basm al lui Perrault, în viziunea coregrafică a Corinei Dumitrescu, este un spectacol frumos, bine conceput, atât coregrafic cât și regizoral, care va rămâne cu siguranță multă vreme în repertoriul teatrului, fiind un titlu ce îi atrage pe cei mici prin curiozitatea care-i impinge să descopere pe scenă istoria cunoscutului personaj al poveștii.
Dr. Mihai-Alexandru Canciovici
Luna aprilie aduce o nouă producție în premieră la Sala Mare a Operei Comice pentru Copii: baletul contemporan “Pinocchio”, inspirat din nuvela cu același titlu, scrisă de Carlo Collodi. Premiera are loc sâmbătă, 8 aprilie, de la ora 17:00, și duminică, 9 aprilie, de la ora 11:00, următoarele reprezentații fiind programate pe 29-30 aprilie și […]
Luna aprilie aduce o nouă producție în premieră la Sala Mare a Operei Comice pentru Copii: baletul contemporan “Pinocchio”, inspirat din nuvela cu același titlu, scrisă de Carlo Collodi. Premiera are loc sâmbătă, 8 aprilie, de la ora 17:00, și duminică, 9 aprilie, de la ora 11:00, următoarele reprezentații fiind programate pe 29-30 aprilie și 5-6 mai. Biletele sunt disponibile în rețeaua bilete.ro. Coregrafia originală, semnată de Mihai Babușka, este pusă în valoare de scenografia Bogdanei Pascal.
În centrul acțiunii se află un băiețel pe nume Pinocchio, care a văzut lumina zilei în împrejurări impresionante. Un tâmplar bătrân, pe nume Geppetto, s-a apucat să sculpteze o marionetă în forma unui băiețel. Zâna Albastră i-a suflat viață și astfel, după multe pozne și întâmplări cu tâlc, Pinocchio a devenit un băiat harnic și cuminte, iar Geppeto, un tată fericit.
Personajele poveștii prind viață în interpretarea talentaților soliști Andrei Ardeleanu și Alexandru Chiș (Pinocchio), Tiberiu Pepenică și Ionuț Picincu (Geppetto), Theodora Munteanu și Andreea Vălean (Greierașa Cri-Cri), Cristina Babalâc și Delia Luca (Mama și Zâna Albastră), Mihaela Anica, Consuella Crăciun, Maria Savastre și Oana Vâlceanu (Zânele), Sabina Chirilă, Delia Luca și Andreea Soare (Vulpea cea șireată), Alexandru Ducan și Robert Ștefu (Cotoiul cel hoț), Mihai Pricope (Mănâncă-Foc), Andrei Nicolae (Arlecchino), Sabina Chirilă și Theodora Munteanu (Pulcinella), Cristian Danu și Levi Szasz (Fitil, un băiat neascultător), Alexandru Ducan și Vicențiu Popescu (Directorul de circ) și Elena Chiriță (Balerina acrobată), alături de Ansamblul de Balet al Operei Comice pentru Copii și cu participarea elevilor Liceului de Coregrafie “Floria Capsali” din București.
“Există povești al căror mesaj, în timp, rămâne actual. Este și cazul lui <<Pinocchio>>, care în prezent se dovedește a fi o poveste atât pentru cei mici, cât și pentru cei mari. Dacă ne uităm în jurul nostru, vedem multe nasuri pe sus și lungi, multe sfori de păpușari, întâlnim cotoi hoți și vulpi șirete. Sper ca cei mici, care văd spectacolul, să-și amintească des mesajul pe care îl are Pinocchio pentru noi.”, a declarat Mihai Babușka, regizorul și coregraful spectacolului.
La începutul lunii iunie, va avea loc a treia ediție a festivalului “Opera Copiilor”, desfășurat în aer liber, în Parcul Herăstrău și la Muzeul Național al Satului “Dimitrie Gusti”. Tot în această perioadă, Opera Comică pentru Copii organizează a patra ediție a campaniei J.O.C. (Jucăriile Operei Comice), acțiune de colectare a jucăriilor din București, cu scopul de a fi donate de către artiștii OCC copiilor defavorizați de la mai multe școli speciale, centre de plasament și orfelinate. Bucureștenii care doresc să doneze o jucărie, o pot face venind la sediul instituției (Calea Giulești 16), unde este amplasată o urnă-cadou, disponibilă publicului zilnic, între orele 8:00 și 22:00, de pe 1 până pe 13 aprilie.
Biroul de presă,
Opera Comică pentru Copii
Duminică dimineața, în Salonul Mozart, se aud acordurile suave ale instrumentului meu preferat. Copiii sunt pregătiți pentru o nouă lecție de muzică special adaptată pentru ei. De data aceasta, pianul este în centrul atenției, iar călătoria în lumea muzicii dedicată acestui instrument minunat este purtată de Ioana Maria Lupașcu. Ca o adevărată gazdă, Ioana ne […]
Duminică dimineața, în Salonul Mozart, se aud acordurile suave ale instrumentului meu preferat. Copiii sunt pregătiți pentru o nouă lecție de muzică special adaptată pentru ei. De data aceasta, pianul este în centrul atenției, iar călătoria în lumea muzicii dedicată acestui instrument minunat este purtată de Ioana Maria Lupașcu. Ca o adevărată gazdă, Ioana ne întâmpină cu un zâmbet larg și ne explică ce urmează să ascultăm. Absolventă a Conservatorului „Ciprian Porumbescu“ din capitală, Ioana respiră muzica, iar lucrul ăsta îl vezi în ochii care îi strălucesc când vorbește despre marea ei pasiune și îl simți în patima din interpretarea ei.
Timp de o oră, am trăit o experiență muzicală intensă. Am ascultat arii din Bach, care a deschis programul, Vivaldi, Mozart, Beethoven, Chopin, melodia de la Teleenciclopedia (compusă de Nicolae Kirculescu), Ciocârlia (o prelucrare preferată a Ioanei), iar la final copiii s-au bucurat de muzica din Frumoasa și Bestia și Pantera roz.
Concert lecție de pian nu se desfășoară ca o oră tehnică de predare a unui instrument, ci este ca o poveste în care rolurile sunt jucate de muzică, pian și marii compozitori, iar povestitorul este pianista Ioana Maria Lupașcu. Tot timpul Ioana a reușit să creeze un echilibru între exemplificările la pian și detalii despre ce înseamnă muzica. Am aflat că muzica lui Bach este liniștitoare și că este indicat să o asculți cînd ești agitat pentru că ai lut o notă mică sau când ai de luat o decizie importantă. Sau că neuronii noștri se mișcă mai repede când ascultăm muzică barocă. Ce mi s-a părut la fel de interesant este modul în care Ioana i-a implicat activ pe copii în desfășurarea atelierului. A propus un joc prin care copiii trebuiau să asculte o compoziție , iar apoi să numească două culori care credeau ei că ar fi indicat titlul operei ascultate. Cel care ghicea primul combinația primea un cd cadou. Încercările au fost multe, iar primul câștigător a fost un băiețel de 7-8 ani. Jocul a continuat și a fost completat cu ghicirea unei flori ca titlul pentru muzica ascultată.
Concert lecție de pian este mai mult decît un program educativ, este dorința de a sădi în sufletul curat al unui copil bucuria pe care muzica o naște. Duminică am simțit pofta puștilor de a descoperi și înțelege muzica ca pe un prieten pe care îl cunoști în copilărie și îl porți în suflet toată viața.
Alice Schreiner
Când muzica întâlnește dansul, magia se naște. Am simțit-o vineri seara pe scena Operei Comice pentru Copii, unde a avut loc premiera spectacolului Underground Tango. Combinația intensă de muzică argentiniană și pași de tango, au transformat sala UnderGrant de la demisol într-un loc unde și-au dat întâlnire muzica de calitate și pasiunea pentru tangoul argentinian. […]
Când muzica întâlnește dansul, magia se naște. Am simțit-o vineri seara pe scena Operei Comice pentru Copii, unde a avut loc premiera spectacolului Underground Tango. Combinația intensă de muzică argentiniană și pași de tango, au transformat sala UnderGrant de la demisol într-un loc unde și-au dat întâlnire muzica de calitate și pasiunea pentru tangoul argentinian.
„Vinovații“ pentru această atmosferă au fost Raluca Oprea în calitate de coordonator de proiect, Gaby Stănescu care s-a ocupat de aranjamentul muzical și coregrafa Sabina Chirilă. Lor li se adaugă o orchestră formată din șapte meșteri ai notelor muzicale (Gaby Stănescu, vioară solo, Cristiana Cojocaru, vioara I, Ioana Dobrescu, vioara a II-a, Elena Urdea, violă, Alexandra Pascaru, violoncel, Octavian Maxim, contrabas și Marta Băceanu la pian) și 3 cupluri din Baletul Operei Comice pentru Copii formată din Sabina Chirilă, Theodora Munteanu, Andreea Soare, Daniel Manea, Mihai Pricope și Robert Ștefu.
Underground Tango nu este un spectacol special pentru copii, este o reprezentație pentru toate sufletele indiferent de vârstă. La fel ca și mine, puștii și adolescenții din UnderGrant erau fascinați de lumea care li se deschidea pe scenă. Am descoperit în tangoul argentinian un dans al pasiunii, o combinație fină de putere și sensibilitate care se derula, acolo, în fața mea, datorită talentului și grației balerinilor Operei Comice pentru Copii. Însoțiți de piesele lui Piazzolla, Bregovic, Gade, Gardel, Boulanger și Galliano, tinerii dansatori ne-au purtat în pași de dans prin istoria încântătoare a unui stil apărut la sfârșitul secolului al XIX – lea în Argentina.
Underground Tango este o experință completă ca un puzzle din care nu lipsește nici o piesă. Ecranul mare din spatele scenei, pe care rulează imagini din lumea tangoului, completează perfect mișcarea de pe scenă și îți oferă o trăire vizuală intensă. Tabloul este completat de ținuta elegantă a dansatorilor și de coregrafia bogată. Interpretarea muzicală de excepție a celor șapte întregește povestea tangoului spusă în Sala Undergrant.
Am trăit vineri seara, la premiera Undergrount Tango, 60 de minute de suspensie. Timpul s-a oprit pentru o oră și a lăsat în loc o călătorie prin lumea magică a muzicii și dansului din îndepărtata America Latină.
Alice Schreiner
Întotdeauna i-am invidiat pe dansatori pentru că pot să vorbească atât de bine prin mișcările trupului. E o performanță solitară, care ține de talent, multe ore de muncă și capacitatea de sincronizare cu ceilalți parteneri de pe scenă. Dar mai există tangoul, un gen de dans dintr-o categorie aparte. Una primitivă, de conversație nemijlocită între […]
Întotdeauna i-am invidiat pe dansatori pentru că pot să vorbească atât de bine prin mișcările trupului. E o performanță solitară, care ține de talent, multe ore de muncă și capacitatea de sincronizare cu ceilalți parteneri de pe scenă. Dar mai există tangoul, un gen de dans dintr-o categorie aparte. Una primitivă, de conversație nemijlocită între trupuri, de pasiune transmisă electric, prin pori, unde rigurozitatea mișcărilor nu înseamnă nimic fără atitudine și fără conectarea totală la partener și muzică.
Am asistat cu imensă plăcere la o astfel de conversație într-un spectacol de zile mari, la Opera Comică pentru Copii. Underground Tango e un spectacol cu un aranjament muzical aparte, care adaugă încă trei instrumente celor patru specifice tangoului argentinian. Glasul tânguitor al viorii lui Gaby Stănescu, susținut de alte trei viori, se împletește cu vocea gravă a violoncelului și ritmurile sacadate ale contrabasului, în vreme ce pianul urzește țesătura acestei muzici calde și pline de afect.
Cei șapte artiști ai Operei Comice fac o introducere în atmosfera cafenelelor sud-americane cu câteva partituri ale lui Astor Piazzola, urmate de acordurile unor melodii celebre, precum Underground Tango, a lui Goran Bregovici, urmate de Tango Jalousie, Por una Cabeza sau Serenadă. Un background extrem de senzorial pe care cuplurile de dansatori își dau frâu liber dialogului pasional, eliberând într-o tensiune controlată nervozitatea mișcărilor.
Cu spatele cambrat, umerii trași pe spate și bărbia sus, dansatorii dialoghează prin mișcări fluide, rotiri și pași în tandem. Vârful piciorului ei mângâie ușor glezna lui, apoi picioarele se încolăcesc și își vorbesc. Apoi pasiunea crește gradat, prin rotiri și cambrări pe spate, atingând paroxismul prin plutirile spectaculoase în aer. De remarcat aici că Underground Tango e un dans al profesioniștilor, coregrafa Sabina Chirilă având curajul să propună mișcări aproape acrobatice, puțin accesibile dansatorilor de rând. În ciuda figurilor grele, dansatorii reușesc să-și mențină pe tot parcursul spectacolului acea atitudine, acel aer indescriptibil al cuplurilor de tango. Costumele dansatoarelor sunt superbe și le pun extrem de bine în valoare trupurile care ascund un clocot abia reținut.
Spectacolul e pus în scenă în sala UnderGrant, de la demisol, care crează o minunată atmosfera intimă, ajutată și de ecranul imens din fundal pe care sunt proiectate imagini ce imită rotocoale de fum. Muzica, dansul și scena reușesc să creeze acea stare specială apropiată de transă, care te ține absorbit până la final și din care cobori ca dintr-un vis. Finalul vine, ca de obicei, prea repede, însă Underground Tango este o prăjitură delicioasă al cărei gust îți rămâne mult timp în memorie și după ce ai plecat acasă.
Livia Cimpoeru
La finalul săptămânii vă așteptăm, din nou, cu ritmuri latine. Orchestra pentru tango este formată în mod normal din patru instrumente. Underground Tango are un aranjament pentru șapte instrumente, iar perechile de dansatori profesioniști din Ansamblul de Balet al Operei Comice pentru Copii aduc un plus de eleganță și pasiune pe scenă. Tango-ul nu poate […]
La finalul săptămânii vă așteptăm, din nou, cu ritmuri latine. Orchestra pentru tango este formată în mod normal din patru instrumente. Underground Tango are un aranjament pentru șapte instrumente, iar perechile de dansatori profesioniști din Ansamblul de Balet al Operei Comice pentru Copii aduc un plus de eleganță și pasiune pe scenă.
Tango-ul nu poate fi descris sau povestit!
Tango-ul se trăiește!
În perioada 28 martie – 8 aprilie 2017, Opera Comică pentru Copii organizează cea de-a treia ediție a Festivalului “Hänsel și Gretel”, ce va cuprinde nu mai puțin de 40 de evenimente. În cele 12 zile de festival, copiii se vor putea bucura de o mulțime de spectacole dintr-o diversitate de genuri, de la teatru, […]
În perioada 28 martie – 8 aprilie 2017, Opera Comică pentru Copii organizează cea de-a treia ediție a Festivalului “Hänsel și Gretel”, ce va cuprinde nu mai puțin de 40 de evenimente. În cele 12 zile de festival, copiii se vor putea bucura de o mulțime de spectacole dintr-o diversitate de genuri, de la teatru, balet sau operă, până la musical și concerte lecție.
Majoritatea reprezentațiilor programate sunt deja sold out.
În cadrul festivalului, copiii vor putea urmări musicalul “Micuța Dorothy” (la Sala Mare), concertul “Underground Tango”, musicalul “Ivan Turbincă” și spectacolul de hybrid opera “Sentimente” (la Sala UnderGrant). Evenimentele muzicale de la Salonul Mozart le vor facilita celor mici întâlnirea cu pianul, sub îndrumarea pianistei Ioana Maria Lupașcu, în cadrul “Concertului lecție de Pian”, dar și cu Nino, în spectacolele interactive “Nino Arlechino și “With Nino in London”. Povestea simfonică “Viața lui Mozart” și concertul “Armonii de Primăvară” completează seria de evenimente desfășurate în Salonul Mozart în această perioadă. Festivalul se va încheia cu premiera spectacolului de balet contemporan “Pinocchio”, în regia și coregrafia lui Mihai Babușka, la Sala Mare.
“Festivalul <<Hänsel și Gretel>> înseamnă 12 zile în care celebrăm cunoașterea și arta la Opera Comică pentru Copii. Ne bucurăm că putem primi atât de mulți copii și că le putem oferi întâlniri de neuitat cu muzica clasică, cu baletul, cu opera și cu personaje îndrăgite din povești. Ne aflăm la a treia ediție a festivalului, care crește și mai mult în fiecare an, datorită artiștilor talentați și echipei tehnice dedicate, a dascălilor cu inima deschisă și a copiilor dornici să descopere arta în multitudinea formelor sale. Le mulțumim tuturor și îi așteptăm cu drag în sălile de spectacol!”, a declarat Felicia Filip, managerul Operei Comice pentru Copii.
Programul Festivalului “Hänsel și Gretel” poate fi consultat pe site-ul instituției organizatoare, www.operacomica.ro, iar biletele au fost deja puse în vânzare prin rețeaua bilete.ro.
Până la finalul acestei stagiuni, Opera Comică pentru Copii pregătește alte spectacole în premieră: “Concert-lecție de Harpă”, “Concert-lecție de Pian”, “Salonul de Musical”, “Concert-lecție de Vioară și Pian”, “Directorul de Teatru” (la Salonul Mozart) și “Harap Alb” (la Sala UnderGrant).
Biroul de presă,
Opera Comică pentru Copii
Anul acesta, Opera Comică pentru Copii celebrează 180 de ani de la nașterea marelui povestitor Ion Creangă cu o trilogie din celebrele sale povești: „Punguța cu doi bani”, „Ivan Turbincă” și”Harap Alb”. Regizate de Gabriela Dumitru, cu scenografia Ioanei Colceag, spectacolele au loc în Sala UnderGrant, spațiul special destinat producțiilor realizate de tineri creatori. Prima […]
Anul acesta, Opera Comică pentru Copii celebrează 180 de ani de la nașterea marelui povestitor Ion Creangă cu o trilogie din celebrele sale povești: „Punguța cu doi bani”, „Ivan Turbincă” și”Harap Alb”. Regizate de Gabriela Dumitru, cu scenografia Ioanei Colceag, spectacolele au loc în Sala UnderGrant, spațiul special destinat producțiilor realizate de tineri creatori.
Prima parte din trilogie s-a jucat de 18 ori, de fiecare dată cu casa închisă. În continuare, vă invităm la „Ivan Turbincă”, musical ce va avea avanpremiera vineri, 17 martie, de la ora 18:30 și apoi se va juca în fiecare weekend în Sala UnderGrant.
După ce a sărbătorit ziua de 8 martie cu spectacolul-eveniment, intitulat “Historia de un Amor”, Opera Comică pentru Copii continuă periplul prin ritmurile latine, cu premiera “Underground Tango”, care va avea loc pe 24 martie, în cea mai nouă sală a instituției, Sala UnderGrant. Dedicat feminității și sentimentelor pe care le inspiră, „Historia de […]
După ce a sărbătorit ziua de 8 martie cu spectacolul-eveniment, intitulat “Historia de un Amor”, Opera Comică pentru Copii continuă periplul prin ritmurile latine, cu premiera “Underground Tango”, care va avea loc pe 24 martie, în cea mai nouă sală a instituției, Sala UnderGrant.
Dedicat feminității și sentimentelor pe care le inspiră, „Historia de un Amor” a fost un concert susținut de Orchestra Operei Comice pentru Copii, dirijată de Gheorghe Iliuță, și de invitații speciali: soprana Raluca Oprea, pianista Ioana Maria Lupașcu și dansatorul de flamenco Lucas Molina. Timp de 90 de minute, spectatorii au fost purtați, pe ritmurile lui Astor Piazzola, Carlos Gardel sau Fernando Obradors, până în însorita Spanie, unde a apărut și s-a dezvoltat temperamentalul dans flamenco.
Finalul lunii martie aduce în prim-plan tango-ul argentinian, într-un spectacol pregătit să impresioneze cele mai critice priviri. Aranjamentul muzical pentru șapte instrumente și perechile de dansatori din Baletul Operei Comice pentru Copii vor face din “Underground Tango” o experiență memorabilă, atât pentru pasionații de tango, cât mai ales pentru cei care interacționează pentru prima dată cu acest mod de exprimare.
Până la finalul stagiunii curente, Opera Comică pentru Copii pregătește alte 8 spectacole în premieră: “Pinocchio” (la Sala Mare), “Concert-lecție de Pian”, “Salonul de Musical”, “Concert-lecție de Vioară și Pian”, “Directorul de Teatru”, “Concert-lecție de Harpă” (la Salonul Mozart), “Ivan Turbincă” și “Harap Alb” (la Sala UnderGrant). Biletele sunt disponibile în rețeaua bilete.ro.
Biroul de presă,
Opera Comică pentru Copii
În acest weekend Opera Comică pentru Copii v-a pregătit 8 evenimente la care puteți veni împreună cu copilul dumneavoastră. Peter Pan se întoarce cu 3 reprezentații la Sala Mare, premiera din Salonul Mozart, ”Cu Nino la Londra” – primul spectacol integral în limba engleză, ultimele reprezentații cu ”Punguța cu doi bani” și ”Trei gemeni venețieni”, […]
În acest weekend Opera Comică pentru Copii v-a pregătit 8 evenimente la care puteți veni împreună cu copilul dumneavoastră. Peter Pan se întoarce cu 3 reprezentații la Sala Mare, premiera din Salonul Mozart, ”Cu Nino la Londra” – primul spectacol integral în limba engleză, ultimele reprezentații cu ”Punguța cu doi bani” și ”Trei gemeni venețieni”, spectacol invitat d ela Teatrul ”Tudor Vianu” din Giurgiu. Unele dintre reprezentații sunt deja sold out și vă mulțumim pentru interesul acordat, dar mai avem câteva bilete la acest sfârșit de săptămână și vă invităm să le rezervați din vreme.
Programul de weekend la OCC:
Lunatici, vineri, 18.30, Sala UnderGrant
Cu Nino la Londra, sâmbătă 10.00, Salon Mozart
Peter Pan, sâmbătă 13 și 17, duminică 11, Sala Mare
Punguța cu doi bani, duminică 10 și 12.30, Sala UnderGrant
+
Trei gemeni venețieni, sâmbătă 18.30, Sala UnderGrant