O călătorie în lumea muzicii, condimentată cu umor și suspans… Așa arată povestea pe portativ pe care v-o propune Ansamblul „Liric”. O poveste rusească, pe muzica lui Serghei Prokofiev, o suită orchestrală, în care fiecare instrument reflectă caracterul unui personaj. Vei asista la un concert – lecție, cu sonorități jucăușe, care te vor împrieteni cu […]
O călătorie în lumea muzicii, condimentată cu umor și suspans… Așa arată povestea pe portativ pe care v-o propune Ansamblul „Liric”. O poveste rusească, pe muzica lui Serghei Prokofiev, o suită orchestrală, în care fiecare instrument reflectă caracterul unui personaj. Vei asista la un concert – lecție, cu sonorități jucăușe, care te vor împrieteni cu instrumentele. Pentru că acolo sunt ascunse personajele.
Grupul instrumentelor cu coarde din orchestră îl reprezintă pe năzdrăvanul Petrică, flautul gingaș este întruchipat de Vrăbiuță, oboiul alintat e Rățoiul, iar clarinetul cel catifelat este Motanul. Bunicul, aprig în decizii, vorbește prin fagotul grav, Vânătorul își face simțită prezența prin instrumentele de percuție, iar Lupul comunică prin cornul cel puternic.
Tu? Esti undeva, printre personaje. Închide ochii și trezește-te într-o dimineață pe o pajiște mare și verde. Stai ascuns și urmărește povestea.
Petrică se aventurează în pădure și privește fascinat cum în lumea celor care nu cuvântă, fiecare face numai ce-i place: Motanul încearcă să prindă o Vrăbiuță voioasă, iar Rățoiul se bălăcește în iaz. Apare, însă, bunicul care-l scoate din contemplare și-l duce pe băiat în casă. În urma lor, Lupul cel viclean vine și îl înghite pe Rățoi. Petrică hotărăște să-și salveze prietenul, meșterește o capcană, îl prinde pe Lup, înainte ca Vânătorul să-l împuște, apoi decide să-l ducă la grădina zoologică.
În complicitate cu instrumentele/personaje, povestitorul Mihai Marinescu intervine, dă ocol instrumentelor și pupitrului, devenind când hâtru și bonom, când fioros, când inocent și mieros, ca să înțelegeți mai ușor înlănțuirea de fapte.
…
Și, peste toate, voi, dragii noștri spectatori, care veți râde în hohote, veți imita pasaje de poveste, învățând instrumentele, vă veți încrunta îngrijoraţi sau veți ţopăi fără griji, mereu cu o generoasă sinceritate și o empatie molipsitoare cu care veți umple sala.
Un arabesc de stări multicolore și gălăgioase peste care așterneți, de fiecare dată, aplauze îndelungi.
Dana Macsim
EXTRAGEREA LIVE, AICI: https://www.facebook.com/OperaComica/videos/1511596412241902/ FELICITĂRI doamnei Cristina Iancu pentru excursia la Veneția câștigată! FELICITĂRI tuturor câștigătorilor! Opera Comică pentru Copii și agenția de turism Magic Holiday te trimit DOUĂ NOPȚI la Veneția! 1. Cumpără un bilet de intrare la una dintre cele 7 (șapte) reprezentații cu public din weekend ale spectacolului O noapte la Veneția, […]
EXTRAGEREA LIVE, AICI: https://www.facebook.com/OperaComica/videos/1511596412241902/
FELICITĂRI doamnei Cristina Iancu pentru excursia la Veneția câștigată!
FELICITĂRI tuturor câștigătorilor!
Opera Comică pentru Copii și agenția de turism Magic Holiday te trimit DOUĂ NOPȚI la Veneția!
1. Cumpără un bilet de intrare la una dintre cele 7 (șapte) reprezentații cu public din weekend ale spectacolului O noapte la Veneția, programat în stagiunea 2017-2018 a Operei Comice pentru Copii (zilele de 10, 11, 12, 18, 19, 25 și 26 noiembrie 2017) https://www.bilete.ro/noapte-la-venetia-avanpremiera/
2. Completează online formularul acesta până la data de 28.11.2017, ora 23:59:59, aici: http://bit.ly/2hCUJNU
3. Păstrează și prezintă biletul de intrare în vederea validării participării/revendicării premiilor în intervalul 30.11.2017 – 15.12.2017
4. Până la data de 15.12.2017, câștigătorul premiului I are posibilitatea alegerii perioadei de city-break la Veneția, programată în intervalul 1 martie – 1 iunie 2018.
Regulament, aici: http://www.operacomica.ro/evenimente/
Te bucuri de un spectacol magic și poți ajunge la anul la Veneția!
Vineri am avut privilegiul să fiu în sală la prima reprezentație a spectacolului “Lumea păpușilor”, un balet în trei tablouri după „Coppelia” de Leo Delibes. Lumea păpușilor este deja al doilea spectacol după „Bastien și Bastienne”, care a avut premiera în stagiunea 2017-2018 pregătită de Opera Comică din București. Copiii s-au așezat comod pe pernuțe, […]
Vineri am avut privilegiul să fiu în sală la prima reprezentație a spectacolului “Lumea păpușilor”, un balet în trei tablouri după „Coppelia” de Leo Delibes. Lumea păpușilor este deja al doilea spectacol după „Bastien și Bastienne”, care a avut premiera în stagiunea 2017-2018 pregătită de Opera Comică din București.
Copiii s-au așezat comod pe pernuțe, părinții și-au închis telefoanele, iar lumina s-a stins. Ici-colo scâncetul unui puști speriat de întuneric sparge liniștea dinaintea ridicării cortinei. Și dintr-o dată valul acela de “wow” cuprinde toată sala. Ador când sunt martorul reacției sincere și spontane ale copiilor. Ei se bucură zgomotos și strigă de încântare. Așa a fost vineri când cortina s-a ridicat și am intrat în lumea fascinantă a păpușilor și a iubirii.
Balet în trei tablouri, „Lumea Păpușilor” spune povestea de dragoste dintre Swanilda, în interpretarea fermecătoarei Sofia Sitaru Onofrei, și a chipeșului Franz care a prins viață datorită iscusinței lui Tiberiu Pepenică. Acțiunea se desfășoară undeva într-o piață din Moravia inferioară, aproape de granița cu Ungaria, unde se găsesc casa lui Coppelius și a tinerei Swanilda. La balconul casei lui Coppelius se vede Coppelia, o păpușă de care Franz se îndrăgostește. Geloasă, Swanilda reușește să intre în atelierul lui Coppelius, urmată de Franz, care curios, aduce o scară și pătrunde în casă. În atelierul meșterului Coppelius lucrurile se complică, tinerii trec prin mai multe încercări, însă, în final, iubirea lor învinge.
Spectacolul “Lumea păpușilor” este ca un cocktail delicios în care toate ingredientele se completează perfect pentru a oferi la final o savoare de culoare, inedit și pasiune. Scenografia semnată de mâna iscusită a Adrianei Urmuzescu, regia și coregrafia puse pe seama maestrului Cătălin Caracaș și coloana sonoră atribuită lui Antonel Oprescu au făcut din „Lumea păpușilor” un spectacol vibrant în care culoarea, magia și profesionalismul sunt atribute principale.
La aproape 150 de ani de la data premierei (pe 25 mai 1870 „Coppelia” avea premiera mondială la Opera din Paris), îndrăgita poveste de dragoste își face debutul pe scena Operei Comice pentru Copii pentru a-i bucura deopotrivă pe copii și părinți. Am urmărit spectacolul cu încântarea unui copil și nostalgia unui adult care tânjește după lumea fantastică în care păpușile prindeau viață și erau cele mai bune prietene ale mele.
La cererea publicului am suplimentat două spectacole în acest weekend: sâmbătă de la ora 12 ”Nino Arlechino”, pe lângă cel de la ora 10 și duminică de la ora 17 ”Lumea Păpușilor”, pe lângă cel de la ora 11. Astfel, programul cuprinde 7 reprezentații, pe lângă cele două proprii, pe care le vom juca de […]
La cererea publicului am suplimentat două spectacole în acest weekend: sâmbătă de la ora 12 ”Nino Arlechino”, pe lângă cel de la ora 10 și duminică de la ora 17 ”Lumea Păpușilor”, pe lângă cel de la ora 11. Astfel, programul cuprinde 7 reprezentații, pe lângă cele două proprii, pe care le vom juca de câte 3 ori, am invitat și ”Prințul cel obraznic și bătrânul înțelept”, de la Teatrul din Giurgiu, sâmbătă de la ora 11.
A fost odată ca niciodată o zi cu ploaie care nu promitea prea multe. Dar, ca prin farmec, pentru sute de părinți și copii, ziua mohorâtă se transformă într-o superbă ocazie de a urmări un spectacol de balet plin de grație și de culoare. Unde s-a întâmplat asta? Ei bine, lucrurile astea frumoase se întâmplă […]
A fost odată ca niciodată o zi cu ploaie care nu promitea prea multe. Dar, ca prin farmec, pentru sute de părinți și copii, ziua mohorâtă se transformă într-o superbă ocazie de a urmări un spectacol de balet plin de grație și de culoare. Unde s-a întâmplat asta? Ei bine, lucrurile astea frumoase se întâmplă la centrul cultural ”Ion Manu” din Otopeni, unde, o dată pe lună, artiștii Operei Comice pentru Copii vin să încânte publicul cu cele mai diverse spectacole din repertoriu. De data aceasta a fost rândul ”Cenușăresei”, o minunată coregrafie semnată de Corina Dumitrescu, care a oferit ieri un spectacol de zile mari pentru puștii din Otopeni.
Și pentru ca minunea să fie și mai mare, publicul a avut ocazia să asiste în premieră la debutul în rol principal al unei balerine venite de peste mări și țări, tocmai din Japonia! Saki Ota e o frumoasă niponă din orașul Nishinomiya, care a venit în România în căutarea baletului clasic. Din luna august, ea a urcat pentru prima oară pe scena Operei Comice pentru Copii, iar talentul ei a propulsat-o rapid într-un rol principal. Saki a impresionat prin delicatețea și rigurozitatea mișcărilor, dar și prin expresivitate, reușind să ne convingă că Cenușăreasa merită inima prințului. Un prinț înalt și drept ca o lumânare, în persoana lui Tiberiu Pepenică, un obișnuit al acestor roluri principale pe scena OCC datorită dansului său curat și expresiv.
În ciuda ploii mărunte de afară, sala de 400 de locuri a Centrului cultural a fost plină ochi. Fetițe și băieți, mămici, tătici și bunici au venit să vadă un spectacol marca OCC, iar așteptările nu le-au fost deloc înșelate. Decorurile mirifice, adaptate inteligent pentru scena Centrului, dar și costumațiile superbe ale balerinilor au creat un efect de explozie de culoare și lumină, care ne-au transpus pentru o oră în lumea magică a basmului. Spectacolul abundă în momente comice, pline de dinamism. ”Surorile vitrege și mofturoase” interpretate de Cristina Babalâc și Levi Szasz au fost atât de haioase încât au devenit de-a dreptul simpatice. Un alt cuplu foarte bine primit de public au fost ”șoriceii” Ionuț Picincu și Adam Davies, prietenii Cenușăresei, pentru care costumațiile caraghioase cu burtă și urechi au fost un atu, dar cu siguranță și o provocare.
Publicul a fost vizibil încântat și a ținut din palme isonul muzicii la dansurile finale. Copiii au înconjurat scena pentru a-și lua ”la revedere” de la Cenușăreasa și companionii ei simpatici, iar artiștii s-au retras în spatele cortinei în ropote de aplauze. A fost un final frumos, care a făcut onoare uneia dintre cele mai fascinante povești din toate timpurile. Pentru publicul din Otopeni a fost o nouă promisiune onorată de Opera Comică pentru Copii, care va reveni peste o lună cu o altă poveste și o altă magie pe scenă.
Fotografiile de la spectacol au fost făcute de Irina Epifan și sunt disponibile aici.
Cronică de Livia Cimpoeru
8 octombrie 2017
„Directorul de teatru“ a făcut audiții pe scena Centrului Cultural de la Buftea Hai că poți! Nu fi fricos! creșteau glasurile puștilor adunați în sala Centrului Cultural Buftea. Îl încurajau pe Monostatos, personaj din „Flautul Fermecat“ care venise și el la audițiile lui „Der Schauspieldirecktor“ pentru alcătuirea unei trupe de operă, audiție organizată de. […]
„Directorul de teatru“ a făcut audiții pe scena Centrului Cultural de la Buftea
Hai că poți! Nu fi fricos! creșteau glasurile puștilor adunați în sala Centrului Cultural Buftea. Îl încurajau pe Monostatos, personaj din „Flautul Fermecat“ care venise și el la audițiile lui „Der Schauspieldirecktor“ pentru alcătuirea unei trupe de operă, audiție organizată de.
Urmăream spectacolul „Directorul de Teatru“, o adaptare a operei comice cu același nume, compuse de W.A. Mozart. Opera originală este destul de scurtă, însă regizorul Cristian Mihăilescu a adus o serie de completări care ajută la crearea unei atmosfere prietenoase și calde, atât de necesară pentru un spectacol pentru copii. Pus în scenă de Opera Comică pentru Copii, spectacolul de la Buftea i-a cucerit pe micuții spectatori care, încă de la început, au fost curioși și foarte activi.
Știe cineva ce este un dirijor? îi provoacă dirijorul Gheorghe Iliuță. Un om care dirijează, răspunde foarte sigură o fetiță. Spectacolul a început cu o scurtă prezentare a orchestrei cu instrumentele ei fascinante. Fagotul a făcut furori, iar pianul s-a dovedit a fi cel mai familiar dintre instrumente. Povestea a continuat cu intrarea în scenă a personajului central, un impresar, „Der Schauspieldirektor“, care alături de Buffo, cântărețul comic, organizează o serie de audiții la care se prezintă mai multe personaje din opere celebre ale lui Mozart. Susanna și Marcellina din Nunta lui Figaro, Monostatos, Papageno și Papagena din Flautul Fermecat, dar și Pedrillo din Răpirea din Serai se duelează cu talent, dar și cu mult haz pentru a face parte din trupa de operă a directorului de teatru.
Cu scenografia semnată de Andreea Koch, spectacolul i-a avut în distribuție pe Adriana Gheorghișorîn rolul lui Madame Herz, Ana Maria Băcanu care a interpretat-o pe Madame Silbekland, Gjergi Mani care i-a dat voce lui Signor Vogelsang, amuzantul Buffo jucat impecabil de Adrian Rădulescu, Mirela Dumitrescu i-a dat viață Marcellinei, Bogdan Lupea a intrat în scenă în pielea lui Pedrillo, Papagena a fost interpretată de Virginia Stamate, iar Papageno de Bogdan Podlovski. Magicianul Bogdan Muntean și-a jucat propriul rol și i-a încântat pe copii cu numeroase momente de magie.
La finalul spectacolului, copiii, dar și părinții, au răsplătit interpretarea tinerilor artiști cu aplauze generoase, dar și cu multe, multe zâmbete. Este semn bun că talentul, munca, pasiunea și profesionalismul de care Opera Comică pentru Copii dă dovadă prin fiecare spectacol, sunt apreciate de publicul de peste tot.
Galerie foto de la spectacol, aici: http://bit.ly/2xqzB3g
Dacă ai instalată aplicația OCC pe telefonul mobil, trimite un sms în cursul zilei de astăzi, 7 octombrie, până la ora 18.00, la numărul de telefon 0753.431.421, cu mesajul VREAU LA LUMEA PAPUSILOR și vei primi automat 2 locuri la reprezentația suplimentară de duminica viitoare, 15 octombrie, ora 17! Surprizele continuă pentru clienții fideli!
Dacă ai instalată aplicația OCC pe telefonul mobil, trimite un sms în cursul zilei de astăzi, 7 octombrie, până la ora 18.00, la numărul de telefon 0753.431.421, cu mesajul VREAU LA LUMEA PAPUSILOR și vei primi automat 2 locuri la reprezentația suplimentară de duminica viitoare, 15 octombrie, ora 17!
Surprizele continuă pentru clienții fideli!
S-a întâmplat joi, 5 octombrie, la Teatrul „Tudor Vianu”, de la ora 11.00. Opera Comică din București a oferit copiilor la Giurgiu un spectacol de balet fermecător, „Cenușăreasa”, creat de prim-balerina și coregrafa Corina Dumitrescu. Cu această ocazie, ei au avut prilejul să citească altfel celebra poveste, cu ajutorul dansului, în interpretarea unor tineri balerini, […]
S-a întâmplat joi, 5 octombrie, la Teatrul „Tudor Vianu”, de la ora 11.00. Opera Comică din București a oferit copiilor la Giurgiu un spectacol de balet fermecător, „Cenușăreasa”, creat de prim-balerina și coregrafa Corina Dumitrescu. Cu această ocazie, ei au avut prilejul să citească altfel celebra poveste, cu ajutorul dansului, în interpretarea unor tineri balerini, talentați și plini de energie. Evenimentul a constituit și o premieră, datorită balerinilor distribuiți în rolurile principale, Hio Iao Emily Fung din Hong Kong în rolul Cenușăreasa și japonezul Taiga Ueno în Prințul. Alături de colegii lor din Ansamblul de Balet al Operei Comice pentru Copii, aceștia au cucerit sala arhiplină a teatrului prin frumusețea și eleganța execuției mișcărilor coregrafice, prin corectitudinea cu care acestea au fost reproduse, urmărind coregrafia Corinei Dumitrescu.
Baletul „Cenușăreasa”, pe muzica lui Serghei Prokofiev, este una dintre cele mai îndrăgite creații din repertoriul de dans clasic și, deși folosește ca subiect un basm, nu este destinat numai celor mici. Coregrafa Corina Dumitrescu și scenografa Viorica Petrovici au reușit printr-un limbaj rafinat și cu acuratețe stilistică să îl facă accesibil copiilor și tinerilor, desigur și cu ajutorul unor efecte comice. Aspectul ridicol al mamei vitrege, interpretată în travesti (Mihai Pricope) și al celor două surori rele (Sabina Chirilă și Oana Vâlceanu), introducerea unor personaje amuzante precum cei doi șoricei, prietenii Cenușăresei (Ionuț Picincu și Adam Davies), apariția unui profesor de dans pedant și plin de curtoazie (Daniel Manea) și a unui ministru prea energic (Alexandru Chiș) reprezintă subtilități comice în spectacol. Ele fac deliciul copiilor, dar și adulților din sală, așa cum s-a putut observa și la reprezentația de la Giurgiu.
Frumusețea costumelor și decorurilor spectacolului, concepute de către scenografa Viorica Petrovici, este întregită de distincția cu care se prezintă artiștii. Astfel, la Giurgiu, aparițiile Cenușăresei, a Prințului și a Zânei (Andreea Soare), a tuturor soliștilor au fost întâmpinate cu exclamații de uimire și aplauze de către spectatori. O performanță extraordinară a interpreților pe care am remarcat-o este și trecerea ușoară de la moment solistic la duo, trio, ansamblu, ușurința cu care oscilează între ele, ceea ce rar se poate remarca într-o coregrafie cu numere bine definite, adică fragmente dansate care pot fi „decupate” și interpretate separat. Acest aspect oferă baletului o desfășurare organică, un caracter cursiv și poate de aceea ritmat și antrenant. „Cenușăreasa”, un balet ce poate părea privitorului o poveste dansată simplu, fără prea multe mișcări complicate, este de fapt o provocare din punct de vedere tehnic, interpretativ (în sensul actoricesc) și dezvăluie sensibilitatea și eleganța creatorilor și dansatorilor.
Hio Iao Emily Fung, Cenușăreasa din spectacolul Operei Comice pentru Copii de la Giurgiu, este din Hong Kong și studiază dansul de la vârsta de 4 ani. Din anul 2007 a urmat cursurile Școlii de Dans din Macao (cu Jun Ni He), apoi și-a continuat studiile la Universitatea Queensland din Australia (cu Matthew Lawrence). În 2008 a avut oportunitatea de a dansa în baletul „Lacul lebedelor” de Piotr Ilici Ceaikovski la Baletul Regal Suedez. De-a lungul timpului a câștigat premii la concursuri importante de balet în Australia, Polonia, Singapore, Beijing, Shanghai, Hong Kong.
Taiga Ueno, Prințul din „Cenușăreasa”, a studiat la Academia de Balet Kaneta Kouno, apoi la prestigioasa Academie „Vaganova” din Sankt Petersburg, la Școala Regală Suedeză de Balet și la Alberta Ballet (Canada). Printre profesorii care l-au îndrumat se numără Guy Albouy, Mats Wegmann, Ilya Novoseltsev, Farukh Ruzimatov, Andrei Garbuz. A dansat la Teatrul Mariinsky și la Teatrul Hermitage din Sankt Petersburg, la Baletul Regal Suedez și la Alberta Ballet din Canada. În anul 2015 a obținut o bursă din partea Școlii de Balet din Dresda.
Fotografiile de la spectacol au fost făcute de Irina Epifan și sunt disponibile aici.
Cronică de Iulia Toea-Mureșan
6 octombrie 2017
Opera Comică pentru Copii anunță spectacole suplimentare în luna octombie și premiera operetei „Noapte la Veneția” în noiembrie La cererea publicului, Primăria Capitalei, prin Opera Comică pentru Copii, adaugă trei reprezentații noi și un titlu de la Teatrul „Tudor Vianu” din Giurgiu în programul lunii octombrie, spectacole care se joacă în toate cele trei săli […]
Opera Comică pentru Copii anunță spectacole suplimentare în luna octombie
și premiera operetei „Noapte la Veneția” în noiembrie
La cererea publicului, Primăria Capitalei, prin Opera Comică pentru Copii, adaugă trei reprezentații noi și un titlu de la Teatrul „Tudor Vianu” din Giurgiu în programul lunii octombrie, spectacole care se joacă în toate cele trei săli ale instituției din Calea Giulești. În luna noiembrie, echipa OCC îi așteaptă pe cei mici cu multe surprize: premiera operetei „Noapte la Veneția” de Johann Strauss, în regia maestrului Cristian Mihăilescu, și un concurs prin care spectatorii pot câștiga o excursie la Veneția.
La numai o lună de la începerea stagiunii 2017-2018, biletele pentru spectacolele programate în luna octombrie s-au epuizat. Astfel, Opera Comică pentru Copii adaugă noi reprezentații în program, după cum urmează: opera „Bastien și Bastinenne” la Sala UnderGrant, sâmbătă, 7 octombrie, de la ora 12:00, opera „Nino Arlechino” la Salonul Mozart, sâmbătă, 14 octombrie, de la ora 12:00 și baletul „Lumea Păpușilor” la Sala Mare, marți, 17 octombrie, de la ora 11:00. Totodată, pe 14 octombrie, micii spectatori se pot întâlni cu „Prințul cel obraznic și bătrânul înțelept”, personajele din piesa de teatru după Anton Pann, în regia și scenografia lui Sorin Aurel Sandu. Este povestea plină de tâlc şi de situaţii hazlii a unui prinţişor răsfăţat peste măsură, cum sunt şi mulţi copii din zilele noastre, neastâmpărat, obraznic, egoist şi răutăcios care se transformă, odată cu anii, într-un coşmar pentru aceia care trăiesc în preajma lui. Spectacolul, o producție a Teatrului „Tudor Vianu” din Giurgiu, va avea loc la Sala UnderGrant, de la ora 18:30.
Pe 11 și 12 noiembrie, Opera Comică pentru Copii aduce, în premieră în fața tinerilor spectatori bucureșteni, opereta „Noapte la Veneția” de Johann Strauss, la Sala Mare. Spectacolul, regizat de maestrul Cristian Mihăilescu, este o împletire armonioasă între comedie și vis, condimentată cu râs în hohote, dar și cu poezie. Decorurile de poveste și interpretarea unei echipe de tineri artiști talentați sunt atuurile acestei premiere straussiene. Odată cu lansarea spectacolului, Opera Comică pentru Copii oferă publicului posibilitatea de a câștiga, printr-un concurs, o excursie la Veneția pentru o familie, care poate avea loc până în iunie 2018.
Opera Comică pentru Copii este o instituție publică de cultură aflată în subordinea Consiliului General al Municipiului București, condusă din anul 2014 de către soprana Felicia Filip. Unică în lume prin segmentul de public căruia i se adresează, Opera Comică pentru Copii are lunar peste 10 000 de spectatori. Pentru stagiunea 2017-2018 sunt programate deja peste 500 de reprezentații, dintre care 19 premiere.
Biroul de presă,
Opera Comică pentru Copii
5 octombrie 2017
Am început doar de o lună stagiunea la Opera Comică pentru Copii, dar deja adăugăm patru reprezentații la sediu, deoarece biletele la reprezentațiile programate au fost epuizate: suplimentăm Bastien, sâmbătă, 7 octombrie, de la ora 12, suplimentăm Nino Arlechino, sâmbăta 14 octombrie, de la 12 suplimentăm Lumea Păpușilor , marți pe 17 oct. de la 11 […]
Am început doar de o lună stagiunea la Opera Comică pentru Copii, dar deja adăugăm patru reprezentații la sediu, deoarece biletele la reprezentațiile programate au fost epuizate:
+ aducem un spectacol de la Teatrul din Giurgiu, ”Prințul cel obraznic și bătrânul înțelept”, 14 octombrie, 18.30, Gen: Teatru | Vârsta recomandată: +7 ani | Sala UnderGrant Este povestea plină de tâlc şi de situaţii hazlii a unui prinţişor răsfăţat peste măsură, cum sunt şi mulţi copii din zilele noastre, neastâmpărat, obraznic, egoist şi răutăcios care se transformă, odată cu anii, într-un coşmar pentru aceia care trăiesc în preajma lui. Va putea cineva să îl aducă pe calea cea bună? Sigur că DA! Doar Bătrânul Înţelept a reuşit să înveţe Ursul să citească! Vă așteptăm cu mare drag!